توییتر یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی!


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



من در این وبسایت درباره خرید ممبر تلگرام و خرید ممبر فیک تلگرام خرید ممبر واقعی تلگرام خرید فالوور اینستاگرام افزایش فالوور اینستاگرام و باربری آنلاین بارسی و به طور کلی برای دنیای دیجیتال صحبت میکنم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تولید محتوا و آدرس mcontent.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 32
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 68
:: باردید دیروز : 27
:: بازدید هفته : 176
:: بازدید ماه : 175
:: بازدید سال : 436
:: بازدید کلی : 1514

RSS

Powered By
loxblog.Com

توییتر یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی!
سه شنبه 6 آبان 1399 ساعت 16:15 | بازدید : 110 | نوشته ‌شده به دست مارال | ( نظرات )

برای اولین بار توییتر در مارس 2006 توسط جک دورسی، نوح گلس، بیز استون و اوان ویلیامز به عنوان یک شبکه اجتماعی تاسیس و در ژوئیه 2006 راه اندازی شد؛ که کاربران می‌توانند "توییت" های محدود تا 280 کاراکتر را در آن فضا منتشر کنند. این شبکه اجتماعی به عنوان یکی از 10 وب سایت پر بازدید در سال 2013 شد و به اسم "پیام کوتاه اینترنت" در میان کاربران تعریف شد. در مارس 2016 به 310 میلیون کاربر فعال رسید و هر روز هم محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند و به تعداد کاربران آن افزوده می‌شود.

توییتر برای چه کاربردی مناسب است؟

توییتر یک وب سایت شبکه‌های اجتماعی است و هدف اصلی آن اتصال افراد و جلب نظر مردم در جهت به اشتراک گذاشتن افکار خود با دیگر مخاطبان و کاربران این شبکه اجتماعی است. توییتر به کاربران خود این امکان می‌دهد تا مهم‌ترین اخبار و رویدادهای روز را دنبال کنند، دیدگاه افراد گوناگون و یا شرکت‌هایی را که دوست دارند را دنبال کنند و نظرات خود را برای آن‌ها کامنت کنند. همچنین کاربران می‌توانند در این فضا با دوستان خود ارتباط برقرار کنند علاوه بر این، تیم‌های روابط عمومی و بازاریابان می توانند از Twitter برای افزایش آگاهی از نام تجاری و سنجش میزان رضایت مشتریان خود استفاده کنند.

توییتر

توییتر چگونه کار می‌کند؟

همان‌طور که در بالا ذکر کردیم، توییتر یک سایت شبکه اجتماعی است که در آن می‌توانید نظرات خود را در قالب "توییت" ارسال کنید تا این توییت‌ها برای دنبال کنندگان یا فالوورهای شما نیز قابل مشاهده باشد؛ همچنین شما می‌توانید در داخل توییت خود به سایر مقالات یا فیلم‌ها هم نیز دهید.

علاوه بر این، می‌توانید به صفحه اصلی توییتر خود بروید تا ببینید اکانت‌هایی که آن‌ها را که دنبال کرده‌اید چه چیزی را منتشر کرده‌اند؛ به عنوان مثال شما می‌توانید از توییتر فقط برای استفاده حرفه‌ای استفاده کنید و رهبران صنعت را در زمینه خود دنبال کنید. این فضا برای کسانی که صرفا به دنبال سرگرمی و تفریح در این شبکه‌ها هستند هم بسیار مناسب است و آن‌ها می‌توانند تنها صفحات کمدین‌ها و یا طنز را دنبال کنند و از Twitter ‌های آن صفحع به عنوان منبع سرگرمی استفاده کنند.

 





:: برچسب‌ها: توییتر , شبکه‌های اجتماعی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: